021 - 66632000
رابین ابزار | فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ایران

رابین ابزار | فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ایران

جستجوی پیشرفته

لیست قیمت و خرید دریل پیچ گوشتی رونیکس (Ronix Screwdriver Drill)

دریل پیچ گوشتی رونیکس

محصولات متنوعی در سبد خرید محصولات رونیکس یافت می شوند که یکی از برجسته ترین آنها، انواع دریل است، دریل نوعی ابزار صنعتی است که به سبب داشتن کاربرد های متعدد، به عنوان وسیله ای ضروری در جعبه ابزار افراد مبتدی تا ماهر یافت می شود.

کاربرد اصلی دریل ها سوراخ کاری محتویات مختلف به منظور جایگذاری پیچ و مهره است، حفره های ایجاد شده از سمت دریل دارای قطر و عمق مشخصی هستند، آن دسته از دریل هایی که به علاوه بر سوراخ کاری در باز و بسته کردن پیچ ها نقش دارند، به عنوان دریل پیچ گوشتی شناخته می شوند.

استفاده از این ابزار به افراد این امکان را می دهد که در بازه زمانی بسیار کوتاه، تعداد قابل توجهی از پیچ و مهره ها را جایگذاری کنند و گام مثبتی در رابطه با صرفه جویی زمان پروژه بردارند.

دریل پیچ گوشتی رونیکس با به سرعت انداختن روند کار فعالیت های مختلف صنعتی و خانگی، سبب کاهش زمان مورد نیاز برای ساخت تجهیزات مختلف می گردد.

این تولید کننده با تولید انواع مختلفی از دریل های پیچ گوشتی، به راحتی توانسته است بخش عمده ای از نیاز های مخاطبان خود را در رابطه با این محصول تامین کند.

یکی از برجسته ترین عواملی سبب می شود مخاطبان این دستگاه نسبت به تهیه آن از مجموعه‌ رونیکس اشتیاق نشان دهند، قیمت منصفانه محصولات این کمپانی، در مقایسه با کیفیت بالای آن است.

 

قیمت دریل پیچ گوشتی رونیکس

معمولا اولین پرسشی که در رابطه با خرید یک محصول برای متقاضیان آن پیش می آید، میزان بهای تمام شده و یا قیمت آن محصول است، با توجه به نوسانات بازار های ارزی، و رشد روز افزون بهای تجهیزات اولیه، نمی توان رنج قیمت ثابتی را برای دریل پیچ گوشتی رونیکس عنوان کرد.

واضح است که استفاده از متریال مرغوب در روند ساخت یک محصول، قیمت نهایی آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، فارغ از موارد ذکر شده، نوع محصول انتخابی از سمت مشتری در تعیین بهای آن نقش پررنگی دارد، چرا که انواع مختلفی از دریل های پیچ گوشتی، دارای مزایا و معایب بخصوصی هستند که این مشخصات به طور مستقیم بر روی بهای تمام شده آن تاثیر گذارند.

اگر بخواهیم مشخصات فنی ای که سبب افزایش یا کاهش قیمت دریل پیچ گوشتی می شوند را مورد بازبینی قرار دهیم، باید بگوییم چهار مشخصه وزن، توان، اندازه سه نظام و لوازم یدکی دریل، اصلی ترین محرک های قیمت آن هستند.

 

 

خرید دریل پیچ گوشتی رونیکس

از آنجایی که محصولات تولیدی برند صنعتی رونیکس از شهرت مطلوبی برخوردار هستند، یافتن و تهیه آنها از انواع فروشگاه های مجازی یا حضوری کار سختی نیست، چرا که عمده عرضه کنندگان ابزار آلات صنعتی، محصولات تولیدی رونیکس را در سبد کالایی خود قرار می دهند.

نمی توان از خرید دریل پیچ گوشتی رونیکس غافل شد چرا که تاثیرات مثبت آن در رابطه با بهبود روند کاری به واسطه ابزار دیگری جبران نمی شود، اما باید در خرید آن فاکتور های متعددی را مد نظر قرار داد چرا که این محصول به طور مستقیم در کیفیت پروژه های ایجاد شده از سمت کارفرمایان تاثیر گذار است.

خرید از یک فروشنده معتبر می تواند تمامی دغدغه های یک خریدار را در رابطه با تهیه یک محصول بهبود بخشد، فروشگاه بزرگ رابین ابزار از جمله عرضه کنندگانی است که به عنوان فروشنده ای همه فن حریف، در میان رقبای خود شناخته شده است.

این مجموعه با اضافه کردن مزیت هایی همچون تضمین کیفیت، ضمانت بازگشت وجه و اعمال گارانتی، توانسته است اعتماد و رضایتمندی مخاطبان خود را تا حد زیادی به دست آورد‌.

برای تهیه این محصول از فروشگاه بزرگ رابین ابزار می توانید از طریق اطلاعات درج شده در وبسایت اقدام کرده، و در اولین فرصت سفارش خود را ثبت نمایید.

لیست قیمت دریل پیچ گوشتی رونیکس

 

 

انواع دریل پیچ گوشتی رونیکس

انواع مختلفی از دریل های پیچ گوشتی به بازار های مصرف عرضه شده اند، اما کلی ترین دسته بندی آنها در دو نوع دریل پیچ گوشتی برقی، و دریل پیچ گوشتی ایمپکت یا ضربه ای خلاصه می شود.

 

دریل پیچ گوشتی برقی

این نوع دریل همانند بسیاری از دستگاه های مشابه به واسطه تغذیه از منبع برق، انرژی لازم برای کار کردن را بدست می آورد، کاربرد اصلی این دریل ها شامل سوراخ کاری اجزای گوناگون، به علاوه ی باز و بسته کردن پیچ های مختلف است.

استفاده از  دریل پیچ گوشتی برقی امکاناتی همچون کنترل گشتاور، کنترل سرعت، حرکت های چرخشی شامل ساعتگرد و پاد ساعت گرد را به دنبال دارد.

 

دریل پیچ گوشتی ضربه ای

علت نام گذاری این دستگاه به دریل ضربه ای یا ایمپکت آن است که این این سازه علاوه بر سوراخکاری اجزای مختلف، قادر است ضربات چکشی متعددی را به سازه وارد کند، که همین قابلیت آن را برای استفاده در صنایع چوبی مختلف بسیار سازگار می کند.

این نوع دریل ها در دو نوع شارژی و برقی در بازار یافت می شوند، با استفاده از دریل چکشی یا ضربه زن، می توان نسبت به باز و بسته کردن هر پیچی اقدام کرد.

کارگذاری پیچ های بسیار بلند در قطعات چوبی بسیار محکم، از جمله فرایندهایی است که تنها به واسطه دریل پیچ گوشتی ایمپکت امکان پذیر است.

 

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس

همزمان با گسترش فناوری های مختلف، انواع گوناگونی از دریل های پیچ گوشتی شارژی به بازار های مصرف عرضه شده اند، این دستگاه ها با داشتن مزیت هایی همچون اندازه مناسب، انعطاف‌ پذیری و قابل حمل بودن با استقبال گسترده ای از سمت متقاضیان خود مواجه شدند.

نداشتن محدودیت هایی همچون وجود سیم و یا نیاز به برق برای شروع به کار، از دیگر ویژگی های مثبت این دستگاه است که افراد را در خرید آن مصمم تر می کند.

جمع بندی تمامی این نکات مثبت، سبب جایگزینی  دریل های شارژی با نمونه های قدیمی تر آن شده است.

 

تفاوت دریل پیچ گوشتی شارژی و برقی

اگرچه محل تغذیه هر دو دستگاه دریل پیچ گوشتی سیمی و دریل پیچ گوشتی شارژی، برق است، تفاوت های برجسته ای در این راستا مشاهده می شود.

دریل شارژی به واسطه باتری کار می کند، که کارکرد مداوم آن نیازمند شارژ کردن مرتب باتری ها به واسطه برق است، اما دریل سیمی توسط کابل هایی که در ساختار خود دارد، مستقیما به جریان برق متصل شده، و شروع به کار می کند.

 

 خرید دریل پیچ گوشتی رونیکس

 

تفاوت دریل پیچ گوشتی با پیچ گوشتی برقی

همان طور که در مطالب فوق ذکر شد، دریل های پیچ گوشتی عمدتا به منظور سوراخ کاری و باز بسته کردن پیچ و مهره کاربرد دارند، اما پیچ گوشتی های برقی تنها می توانند تعداد قابل توجهی از پیچ را باز و بسته کنند، بدون اینکه کوچک ترین حفره را بر روی سطوح مختلف ایجاد کنند.

فارغ از مشخصه هایی همچون نحوه کارکرد، طراحی، سیستم و شکل ظاهری، برجسته ترین تفاوت دریل پیچ گوشتی با پیچ گوشتی برقی، امکان سوراخ کاری است، که این مشخصه در پیچ گوشتی ها یافت نمی شود.

 

اجزای دریل پیچ گوشتی رونیکس

بی شک، سازه ای این چنینی حاصل کنار هم قرار گرفتن اجزای کوچک و بزرگ بسیاری است، در ادامه این مطلب مهم ترین اجزای یک دریل پیچ گوشتی، یک به یک شرح داده می شوند.

موتور

موتور ها اصلی ترین اجزای یک دریل پیچ گوشتی را تشکیل می دهند، وظیفه اصلی موتور ها، تعیین قدرت و سرعت است.

سه نظام

عضوی از دریل که وظیفه نگهداری مته و منتقل کردن نیرو را بر عهده دارد، سه نظام نامیده می شود.

مته

مته قطعه ای است که در اندازه ها و سایز های مختلف تولید شده، و با تماس با سطوح مختلف، سوراخ هایی را بر روی آنها ایجاد می کند. 

دیمر

قطعه دیمر که به نام هایی همچون محرک کنترل سرعت، یا کنترل گر سرعت نیز شهرت دارد، می تواند میزان ولتاژ بدست آمده از سمت قطعات مختلف دستگاه را به خوبی  کنترل کند. 

کلاچ

وظیفه اصلی کلاچ در مشخص کردن میزان نیروی گشتاور سرعت خلاصه می شود، عملکرد درست این قطعه می تواند مانع بروز یکباره قدرت به قطعات شود. 

منبع تغذیه

قطعه ای که وظیفه تامین انرژی قطعات مختلف دستگاه را دارد، منبع تغذیه نامیده می شود، دریل های شارژی عمدتا از باتری های لیتیومی تغذیه می کنند. 

چراغ LED

چراغ های LED زمانی کاربرد دارند که فرایند سوراخ کاری و باز بسته کردن پیچ ها در مکان تاریکی انجام شوند، وجود این قطعه امکان کار کردن را در موقعیتی  که برق یا روشنایی وجود نداشته باشد، فراهم می کند.

 

قیمت دریل پیچ گوشتی رونیکس 

 

ویژگی های دریل پیچ گوشتی رونیکس

دستگاه منحصر‌ به فردی مانند دریل، با کنار هم قرار گرفتن ویژگی های بخصوصی ساخته شده است، وجود این مشخصه ها در کنار هم، موجب بهبود عملکرد این دستگاه می گردد. 

گشتاور نیرو

گشتاور نیرو عبارت است از نیرویی که سبب به چرخش درآمدن مته می شود، برای بدست آوردن مقدار گشتاور نیرو، باید میزان گشتاور را در فاصله عمودی آن ضرب کرد.

سرعت

دو مشخصه سرعت و گشتاور، ارتباط مستقیمی با میزان توان دستگاه در انجام فرایند های مختلف دارند، به گونه ای که با افزایش سرعت، نحوه انجام کار با سهولت بیشتری انجام می شود.

اندازه سه نظام

وظیفه اصلی سه نظام نگهداری عضوی به نام مته است، که معمولا در بخش جلویی دستگاه جایگذاری می شود، سه نظام هایی که دارای تکنولوژی خودکار هستند، برای تعویض مته به استفاده از آچار نیازی ندارند.

شدت ضربه دریل

در تعریف ویژگی شدت ضربه دریل باید گفت، هر چه میزان گشتاور نیرو بیشتر باشد، دستگاه می تواند ضربات محکم تری را به محتویات مختلف وارد کند، با این افزایش قدرت،‌ روند انجام سوراخکاری با سهولت بیشتری انجام می شود.

 

مدل های مختلف دریل پیچ گوشتی رونیکس

  • دریل پیچ گوشتی رونیکس با شماره 8018

  • دریل پیچ گوشتی رونیکس با شماره 8812

  • دریل پیچ گوشتی رونیکس با شماره 2520

  • دریل پیچ گوشتی رونیکس با شماره 8618

  • دریل پیچ گوشتی رونیکس با شماره 8900

  • دریل پیچ گوشتی رونیکس با شماره 8512

  • دریل پیچ گوشتی رونیکس با شماره 2513

 

 

دریل رونیکس / دریل شارژی رونیکس / دریل چکشی رونیکس

دریل ساده / دریل گیربکسی / دریل چکشی / دریل شارژی / دریل ستونی / دریل همزن / دریل مگنتی

 

نمایش بیشتر