021 - 66632000
رابین ابزار | فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ایران

رابین ابزار | فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ایران

جستجوی پیشرفته

خرید دریل شارژی AEG | لیست قیمت دریل شارژی آ ا گ AEG

دریل شارژی AEG

همانطور که می دانیم دریل یکی از وسایل ضروری صنعتگران است که باید در جعبه ابزار آنها پیدا شود. دریل های شارژی با باتری کار می کنند و برای حفاری در مکان هایی که برق در دسترس نیست استفاده می شود. یکی از کاربردهای اصلی آنها باز و بسته کردن انواع پیچ است به همین دلیل به پیچ گوشتی یا دریل پیچ گوشتی شارژی نیز معروف هستند. از دیگر کاربردهای این ابزار شارژی می توان به سوراخ کاری بتن، دیوار، انواع فلزات، چوب و ... اشاره کرد و علاوه بر آن می توان از آن برای سمباده کاری، پرداخت و حتی برش استفاده کرد. از آنجایی که دریل های شارژی نیازی به سیم و پریز برق ندارند و کوچک و جمع و جور هستند، می توان از آن ها در هر مکانی استفاده کرد. علاوه بر این، دریل های پیچ گوشتی شارژی باعث صرفه جویی در زمان در کارگاه ها می شود، زیرا به راحتی می توانید هر نوع پیچی را با آن در چند ثانیه باز و بسته کنید. در ادامه قسمت های مهم این ابزار شارژی، قیمت و نحوه خرید اینترنتی آن را خواهیم خواند.

 

انواع دریل شارژی AEG

دریل شارژی AEG یا پیچ گوشتی شارژی دو ابزار با عملکرد متفاوت هستند که در برخی موارد این دو عملکرد با یکدیگر ترکیب شده و به دریل شارژی تبدیل می شوند که در ابزارهای برقی به ندرت با هم دیده می شود. در دریل شارژی انواع دریل، دریل چرخشی و ابزارهای دیگر مانند سنباده و برس سیمی به سه سیستم اتوماتیک مته شارژی متصل می شود و ممکن است حالت چکشی، کلید گازی، سرعت متغیر و چپ و راست وجود داشته باشد. گرد اشتراکات زیادی در شکل وجود دارد و اندازه و ویژگی های مشابه این دو دستگاه باعث شده تا اکثر سازندگان مدل های رایج زیادی را تولید کنند که به دریل پیچ گوشتی شارژی معروف هستند.

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید بهترین مدل دریل شارژی AEG توجه به نوع موتور براشلس یا دریل ذغالی می باشد که جدیدترین و قوی ترین نوع موتور دریل شارژی بوده و نسبت به موتورهای ذغالی دارای مزایای فراوانی می باشد.

 

خرید دریل شارژی AEG

 

بهترین قیمت دریل شارژی AEG در بازار ابزار

فروشگاه رابین ابزار مجموعه ای از بهترین دریل شارژی از برندهای برتر دنیا مانند دریل شارژی متابو، دریل شارژی AEG، دریل شارژی میلواکی، دریل شارژی رونیکس، دریل شارژی ماکیتا و دریل شارژی هیوندای و ... را گردآوری کرده است. و قیمت های رقابتی کیف ابزار شما را با بهترین ابزار موجود در بازار تکمیل می کند.

استادان و صنعتگران نسل های قبل معمولاً مته را به نام فروشنده می نامند، به همین دلیل حتماً با کلمه مته شارژی برخورد کرده اید که البته دریل شارژی است و می توانید بهترین قیمت دریل شارژی را پیدا کنید. قیمت دریل شارژی, قیمت دریل پیچ گوشتی شارژی. ابزار موجود در بازار را بررسی کنید و دریل شارژی را با ارسال رایگان خریداری کنید.

طیف گسترده ای از دریل شارژی در بازار ابزار موجود است و شما می توانید برای خرید بهترین مته شارژی، دریل شارژی ارزان، ارزان ترین دریل شارژی و ... به سایت رابین ابزار مراجعه کنید.

 

خرید دریل شارژی AEG

قبل از خرید دریل شارژی AEG ابتدا باید نوع و حجم کار خود را بدانید و با توجه به آن دریل مناسب را خریداری کنید. برای خرید بهترین دریل شارژی AEG با  قیمت مناسب باید قسمت ها و ویژگی های مختلف آن را بشناسید و با آگاهی کامل اقدام به خرید کنید. به این ترتیب برای ویژگی هایی که برای شما کاربرد چندانی ندارند، هزینه اضافی می پردازید و مته ای دقیقاً متناسب با نیاز خود دریافت می کنید. قسمت های مختلف دریل شارژی AEG عبارتند از: باتری، سه سیستم، تنظیم سرعت یا کلید دیمر، کلید روشن و خاموش، کلید حالت چکشی، کلید جهت چرخش، کلید قفل روشن و خاموش و دستگیره نگهدارنده.

اولین و مهمترین نکته در خرید دریل شارژی AEG عمر باتری است. اگر باتری ظرفیت خوبی داشته باشد دریل با همان کیفیت اولیه مدت زمان بیشتری برای شما کار می کند. باتری های مورد استفاده در دریل شارژی AEG  بر دو نوع لیتیوم یونی و نیکل کادمیومی می باشند. باتری های لیتیومی در واقع نسل جدید باتری های دریل شارژی AEG هستند و از ویژگی های آن می توان به حجم کمتر، ماندگاری شارژ بیشتر و قیمت بالاتر اشاره کرد و همچنین در صورت عدم استفاده طولانی مدت دیرتر تخلیه می شود. در مورد باتری نیز باید اضافه کنیم که هر چه ولتاژ باتری بیشتر باشد حجم، گشتاور و قیمت دستگاه بیشتر می شود و دستگاه می تواند برای کارهای سنگین تری استفاده شود.

دیمر یا کلید تنظیم سرعت به شما این امکان را می دهد که سرعت چرخش مته را با توجه به کار خود تنظیم کنید. دیمرها به دو شکل مکانیکی و الکترونیکی وجود دارند. سه سیستم دیگر از دریل شارژی AEG نوع اتوماتیک و دو نوع فلزی و پلاستیکی وجود دارد که نوع فلزی آن سنگین تر است اما استحکام بیشتری دارد. دکمه های چپ و راست برای زمانی است که مته روی سطح گیر کرده و نمی توانید آن را با دست بیرون بیاورید. با فشردن کلید معکوس مته در جهت مخالف می چرخد ​​و به راحتی می توانید آن را از روی سطح جدا کنید. به علاوه باز و بسته کردن پیچ با مته بدون داشتن کلید چپ و راست غیر ممکن خواهد بود. قابلیت تنظیم گشتاور یا گشتاور متر در پیچ گوشتی شارژی به کاربر این امکان را می دهد که نیرویی بیش از حد لازم به پیچ وارد نکند و در نتیجه از آسیب یا بریدگی آن جلوگیری کند. در برخی از دریل شارژی AEG، یک لامپ LED وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد در نور کم و زوایای دید ضعیف به راحتی کار کند.

تا اینجا به نکات مهمی اشاره کردیم که قبل از خرید دریل شارژی AEG باید در نظر بگیرید. خوشبختانه امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی ابزار، خرید دریل شارژی AEG آسان شده است و دیگر نیازی نیست به بازار بروید و محصولات را در فروشگاه های مختلف از نزدیک ببینید و درگیر پیچیدگی های انتخاب بین مدل ها شوید. . شما می توانید به راحتی و فقط با موبایل خود به سایت رابین ابزار مراجعه کنید.

قیمت دریل شارژی AEG

قیمت دریل شارژی AEG

برند اولین عاملی است که قیمت دریل شارژی را تعیین می کند. در مورد بهترین برند دریل شارژی می توان به دریل شارژی AEG اشاره کرد که کیفیت و دوام بالایی دارند.البته این برند  تفاوت قیمت بسیار بالایی با برندهای دریل شارژی چینی دارند. به طور کلی هر چه کیفیت و نوع مواد به کار رفته در ساخت مته بالاتر باشد و ویژگی های بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. علاوه بر این، همانطور که در بالا گفتیم، باتری‌های لیتیوم یونی گران‌تر از نوع نیکل کادمیوم هستند

 

نمایش بیشتر