021 - 66632000
رابین ابزار | فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ایران

رابین ابزار | فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ایران

جستجوی پیشرفته

خرید دریل شارژی توسن tosan cordless drill | لیست قیمت دریل شارژی توسن

دریل شارژی توسن

مکانیزم سوراخ کردن یکی از اولین ابداعاتی بود که مردم از سوراخ های موجود در مواد و اشیاء برای ایجاد تجهیزات شکار و ساختن امکانات زندگی خود استفاده کردند. شاید تاریخچه اولین حفاری با مته به مصر باستان برگردد. اولین دریل الکتریکی توسط آرتور جیمز آرنوت در سال 1889 ساخته شد.

ابزارهای برقی تنها به کارگاه ها و مراکز صنعتی محدود نمی شود. داشتن مقدار کمی تجهیزات الکتریکی می تواند در بسیاری از موارد این کار را برای شما انجام دهد.

ابزارهای برقی برند توسن دنیای بزرگی را پوشش می دهند و بسیار متنوع هستند. اما برخی از آنها هم در صنعت و هم در خانه کاربرد فراوانی دارند و خرید آنها ضرری برای شما خواهد داشت. به عنوان مثال پیچ گوشتی و دریل شارژی توسن از جمله پرطرفدارترین تجهیزات صنعتی هستند. 

 

برند توسن

مارک توسن یکی از برندهای مطرح ایرانی در زمینه ابزارآلات برقی و تجهیزات صنعتی فعالیت می کند.. برند پر آوازه توسن در سال 2003 تاسیس شد.این برند محصولات خود را در کشورهای دیگر نیز تولید می کند. برای مثال ابزارهای برقی ساخت چین و ابزارهای دستی توسن ساخت تایوان هستند.

توسن برندی با کیفیت است و قیمت محصولات آن نسبت به سایر برندهای معروف مناسب و مقرون به صرفه است.

 

خرید دریل شارژی توسن

 

آشنایی با مدل های مختلف دریل برند توسن

دریل چکشی توسن

دریل چکشی توسان در دو نوع دریل برقی و دریل شارژی قابل ساخت می باشد. همانطور که از نام این محصولات پیداست، عملکرد ضربه ای دارند و نوک مته به صورت عمود بر سطح ضربه وارد می شود.

به همین دلیل  دریل چکشی توسن در رده دریل های قوی قرار می گیرند. برای کنترل بیشتر در حین کار و کنترل حرکت مته ضربه ای دستگیره های ارگونومیک با روکش ضد تعریق برای آن تعبیه شده است.

دریل پیچ گوشتی برقی توسن

با استفاده از این نوع دریل نمی توان روی سطوح را سوراخ کرد اما برای دریل پیچ استفاده می شود. ساختار دریل پیچ گوشتی توسن با سایر دریل ها کاملا متفاوت است و سه سیستم و تنظیمات گشتاور ندارد. دریل پیچ گوشتی شارژی توسن پلاس یکی از پرفروش ترین مدل های این برند در بازار می باشد.

با استفاده از این نوع دریل نمی توان روی سطوح را سوراخ کرد اما برای سفت و باز کردن پیچ ها استفاده می شود. ساختار دریل های پیچ گوشتی با سایر مته ها کاملا متفاوت بوده و فاقد سه سیستم و تنظیمات گشتاور می باشد. 

دریل بی سیم توسن پلاس یکی از پرفروش ترین مدل های این برند می باشد.

دریل بتن کن توسن

دریل بتن کن توسن برای ایجاد سوراخ در سطوح بسیار سخت مانند بتن و سنگ استفاده می شود. بسته به ساختار مته، این محصولات ممکن است دارای ویژگی های ضربه یا چرخش باشند



 

خرید دریل شارژی توسن

قبل از خرید دریل شارژی توسن ابتدا باید نوع و حجم کار خود را بدانید و با توجه به آن دریل مناسب فعالیت خود را خریداری کنید. برای خرید دریل شارژی توسن با  قیمت مناسب، باید قسمت ها و ویژگی های مختلف دریل شارژی توسن را بشناسید و با آگاهی کامل اقدام به خرید آن کنید. به این ترتیب برای ویژگی هایی که برای شما کاربرد چندانی ندارند، هزینه اضافی نپردازید. و دریلی دقیقاً متناسب با نیاز خود خریداری کنید. قسمت های مختلف دریل شارژی توسن عبارتند از: باتری، سه سیستم، تنظیم سرعت یا کلید دیمر، کلید روشن و خاموش، کلید حالت چکشی، کلید جهت چرخش، کلید قفل روشن و خاموش و دستگیره نگهدارنده می باشند.

اولین و مهمترین نکته در خرید دریل شارژی توسن عمر باتری است. اگر باتری دریل ظرفیت خوبی داشته باشد دریل با همان کیفیت اولیه مدت زمان بیشتری برای شما کار می کند. باتری های مورد استفاده در دریل شارژی توسن  بر دو نوع لیتیوم یونی و نیکل کادمیومی می باشند. باتری های لیتیومی در واقع نسل جدید باتری های دریل شارژی توسن هستند و از ویژگی های آن می توان به حجم کمتر، ماندگاری شارژ بیشتر و قیمت بالاتر اشاره کرد و همچنین در صورت عدم استفاده طولانی مدت دیرتر تخلیه می شود. در مورد باتری نیز باید اضافه کنیم که هر چه ولتاژ باتری دریل بیشتر باشد حجم، گشتاور و قیمت دستگاه بیشتر می شود و دستگاه می تواند برای کارهای سنگین تری استفاده شود.

دیمر یا کلید تنظیم سرعت دریل شارژی توسن به شما این امکان را می دهد که سرعت چرخش مته را با توجه به کار خود تنظیم کنید. دیمرها به دو شکل مکانیکی و الکترونیکی در دریل شارژی توسن وجود دارند. سه سیستم دیگر از دریل شارژی توسن نوع اتوماتیک و دو نوع فلزی و پلاستیکی وجود دارد که نوع فلزی آن سنگین تر است اما استحکام بیشتری دارد. دکمه های چپ و راست برای زمانی است که مته روی سطح گیر کرده و نمی توانید آن را با دست بیرون بیاورید. با فشردن کلید معکوس مته در جهت مخالف می چرخد ​​و به راحتی می توانید آن را از روی سطح جدا کنید. به علاوه باز و بسته کردن پیچ با مته بدون داشتن کلید چپ و راست غیر ممکن خواهد بود. قابلیت تنظیم گشتاور یا گشتاور متر در دریل شارژی توسن به کاربر این امکان را می دهد که نیرویی بیش از حد لازم به پیچ وارد نکند و در نتیجه از آسیب یا بریدگی آن جلوگیری کند. در برخی از مدل های دریل شارژی توسن، یک لامپ LED وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد در نور کم و زوایای دید ضعیف به راحتی کار کند.

تا اینجا به نکات مهمی اشاره کردیم که قبل از خرید دریل شارژی توسن باید در نظر بگیرید. خوشبختانه امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی فروش ابزار، خرید دریل شارژی توسن آسان شده است و دیگر نیازی نیست به بازار بروید و محصولات را در فروشگاه های مختلف از نزدیک ببینید و درگیر پیچیدگی های انتخاب بین مدل ها شوید. . شما می توانید به راحتی و فقط با موبایل خود به سایت رابین ابزار مراجعه کنید و مدل های متنوع دریل شارژی توسن و همینطور برندهای مختلف را در کنار ویژگی های فنی محصول مشاهده و مقایسه کنید و از خرید اینترنتی  دریل شارژی توسن خود لذت ببرید.

قیمت دریل شارژی توسن

قیمت دریل شارژی توسن

برند اولین عاملی است که قیمت دریل را تعیین می کند. در مورد بهترین برند دریل شارژی می توان به دریل شارژی توسن اشاره کرد که کیفیت و دوام بالایی دارند.البته این برند  تفاوت قیمت بسیار بالایی با برندهای دریل شارژی دیگر دارند. به طور کلی هر چه کیفیت و نوع مواد به کار رفته در ساخت مته و تجهیزات دیگر دریل  بالاتر باشد و ویژگی های بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. علاوه بر این، همانطور که در بالا گفتیم، باتری‌های لیتیوم یونی گران‌تر از نوع نیکل کادمیوم هستند.

 

قیمت دریل شارژی توسن در رابین ابزار

فروشگاه رابین ابزار که در فروش انواع تجهیزات صنعتی فعالیت دارد،  مجموعه ای از بهترین دریل شارژی از برندهای برتر دنیا مانند دریل شارژی توسن را در انواع مدل ها گردآوری کرده است. و به دلیل وجود قیمت های رقابتی کیف ابزار شما را با بهترین ابزار موجود در بازار تکمیل می کند.

قیمت دریل شارژی و قیمت دریل پیچ گوشتی شارژی موجود در بازار را بررسی کنید  و دریل شارژی توسن را با ارسال رایگان خریداری کنید.

طیف گسترده ای از دریل شارژی در بازار ابزار موجود است و شما می توانید برای خرید بهترین دریل شارژی، دریل شارژی ارزان، ارزان ترین دریل شارژی و ... به سایت رابین ابزار مراجعه کنید.


 

نمایش بیشتر