021 - 66632000
رابین ابزار | فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ایران

رابین ابزار | فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ایران

جستجوی پیشرفته

خرید دریل ستونی رونیکس | لیست قیمت دریل ستونی رونیکس

دریل ستونی رونیکس

دریل ستونی رونیکس ابزاری صنعتی است که از آن برای سوراخ کردن سطوح مختلف (چوب، فلز، پلاستیک و غیره) استفاده می‌شود و با دو طراحی رومیزی و ایستاده در بازار موجود است. سوراخ کاری می تواند در قطرهای مختلف صورت گیرد که به ابعاد سر مته دستگاه بستگی دارد. اگر قصد آشنایی و خرید دریل ستونی رونیکس را دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید

 

مشخصات دریل ستونی رونیکس

دریل ستونی رونیکس همان‌گونه که از نامش پیدا است، ابزاری مجهز به ستون است که بر روی میز کار نصب شده و برای سوراخ کردن سطوح از آن استفاده می شود. این ابزار دارای قسمت های مختلفی است که در ادامه توضیح داده خواهد شد:

  • کله گی: قسمت بالای دریل دارای بخشی به نام کله گی است که محل قرارگیری تسمه و فلکه است.
  • فلکه: دو فلکه جهت کنترل عملکرد، روی الکتروموتور و محور دریل متصل شده است.
  • پایه: دریل دارای پایه ای چدنی است که قطعه روی آن فیکس می‌ شود. 
  • بدنه: بدنه دریل‌ از جنس چدن است.
  • میز: میز روی ستون دریل نصب شده که قطعات روی آن بسته می‌شوند؛ این میز هم می تواند ثابت و هم چرخشی باشد.
  • اهرم: اهرمی که در دریل ستونی رونیکس تعبیه شده، فرد را از واردکردن نیروی دست برای انجام کار بی‌نیاز می‌کند. این اهرم نیروی رفت و برگشت مته را تامین می کند.
  • عمق‌سنج: مهم‌ترین بخش در دریل‌ ستونی رونیکس عمق‌سنج است. در واقع کار این بخش، تنظیم عمق مورد نیاز سوراخ قبل از شروع کار است.

 

خرید دریل ستونی رونیکس

 

نحوه کار دریل ستونی رونیکس

نحوه کار بدین صورت است که قطعه‌ درست در زیر نوک مته قرار داده می شود؛ برای افزایش دقت کار بهتر است قطعه توسط گیره به میز دریل نصب شود. سوراخ ‌کاری به کمک سرعت دستگاه صورت می گیرد؛ هرچه سرعت پایین و فشار وارده ملایم باشد، بهترین خروجی از کار را خواهید داشت.
به همین سادگی می توانید در مدت زمان خیلی کوتاه سوراخ های متعددی را بر روی سطح مورد نظر اعمال کنید. به منظور پیشگیری از متلاشی شدن قطعه کار به حرکت اهرم ‌های پیشروی قطعه دقت کنید. در حین برش هر از گاهی مته را از روی کار بردارید و گرده های چوب را از داخل سوراخ خارج کنید تا در نهایت کاری تمیز و بدون عیب داشته باشید.

 

کاربردهای دریل ستونی رونیکس

دریل ستونی رونیکس دارای کاربردهای زیادی است. به طور کلی می توان گفت، از این وسیله در مکان هایی استفاده می شود که دقت بسیار مهم است. بدین منظور می توان کاربردهای زیر را برای یک دریل ستونی تعریف کرد:

  1. سوراخ کاری سطوح با دقت بالا
  2. خزینه کاری
  3. قلاویز کردن

 

خرید دریل ستونی رونیکس

در هنگام خرید دریل ستونی رونیکس باید فاکتورهای مهمی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را متناسب با نیازتان تهیه کنید.
نوع دستگاه: دریل ستونی رونیکس در دو نوع رومیزی و ثابت در بازار موجود است. فرق این دو مدل دریل در وزن و ابعاد آن است.  نوع رومیزی سبک تر و ابعاد کوچکتری دارد که حمل و نقل آن آسان تر است. مدل ثابت سنگین تر  اما قدرت بیشتری دارد.
توان: هر چه توان دریل بالاتر باشد، قدرت بیشتر است و قابلیت سوراخ کردن مواد سخت تری را دارد. پس در هنگام خرید به میزان وات دستگاه دقت کنید.
سرعت: دریل های ستونی با سرعت های مختلف کار می کنند. اگر می خواهید سوراخکاری مواد سخت تر را انجام دهید باید سرعت مته پایین تر باشد
قابلیت تنظیم میز: در میز دریل ستونی رونیکس قابلیت تنظیم در ارتفاعات مختلف وجود دارد. حتی در برخی مدل ها می توان میز را تا زاویه 45 درجه چرخاند و در مدل های پیشرفته تر تا 360 درجه امکان چرخش وجود دارد تا امکان سوراخ کردن در زوایای مختلف برای کاربر فراهم شود.
پس قبل از هر چیز موارد فوق را در نظر داشته باشید؛ اگر در انتخابتان دچار تردید هستید، می توانید از مشاوران فروش دریل ستونی رونیکس مشورت بگیرید. بدین منظور سایت رابین افزار می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید.
کافی است از طریق راه های ارتباطی با مجموعه تماس حاصل کنید تا توسط کارشناسان راهنمایی های لازم به شما داده شود

 

قیمت دریل ستونی رونیکس

 

قیمت دریل ستونی رونیکس

به طور معمول عمده افرادی که از دریل ستونی رونیکس استفاده می کنند، صنف نجاران و صنعت کاران هستند که از این وسیله برای دقت در سوراخ کاری سطوح استفاده می کنند.
قیمت دریل ستونی رونیکس بسته به عواملی مثل نوع دستگاه، نوع میز کار، توان تنظیم موتور، سرعت و سایز سه نظام (هرچه سه نظام دریل بزرگ تر باشد، قدرت موتور بالاتر است) دارد که هر خریدار بسته به نیاز کاریش یک مدل از آن را انتخاب می کند.
جهت اطلاع از قیمت ها به سایت رابین افزار مراجعه و با فروشندگان ارتباط برقرار کنید. رابین افزار آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام کنید و خریدی رضایت بخش انجام دهید. 

دریل ستونی رونیکس دستگاهی برای ایجاد سوراخ روی سطوح با قطرهای مختلف است؛ معمولا این دستگاه مناسب برای کسانی است که استفاده عمده دارند و جهت کارهای جزیی، توجیهی برای خرید وجود ندارد. اگر کسب و کارتان مرتبط با دریل ستونی است، می توانید آن را از سایت رابین افزار تهیه کنید.
برای خرید و مشاوره با کارشناسان، از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل کنید تا راهنمایی های لازم در اختیارتان قرار داده شود. علاوه بر خرید حضوری، امکان خرید اینترنتی نیز فراهم شده است. با خیال راحت خرید کنید و از ضمانت و خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید.

نمایش بیشتر