021 - 66632000
رابین ابزار | فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ایران

رابین ابزار | فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ایران

جستجوی پیشرفته

خرید دریل بتن کن رونیکس | لیست قیمت دریل بتن کن رونیکس

دریل بتن کن رونیکس

اگر میخواهید ابزاری برای تخریب بخرید که همزمان کار دریل را نیز برای شما انجام دهد پیشنهاد ما خرید یک دستگاه دریل بتن کن رونیکس است، این مقاله در خصوص انواع مختلف دریل بتن کن رونیکس و معیارهایی که میتوانید بر اساس آن برای خود یک دستگاه دریل بتن کن مناسب تهیه کنید اطلاعات مفیدی ارائه میدهد.

 

کاربرد دریل بتن کن رونیکس

دریل بتن کن یکی از ابزارآلات برقی است که به منظور تخریب در حجم کم و به اصلاح سبک به کار برده می شود، همانطور که از نام این دستگاه پیداست، شما میتوانید از آن برای سوراخکاری نیز استفاده کنید اما حواستان باشد که این دستگاه دو منظوره را با چکش تخریب اشتباه نگیرید.
چکشهای تخریب ابزارهایی هستند که میتوانید از آنها برای تخریبهای سنگین و قطعات بزرگ استفاده کنید اما در مقیاس کوچکتر، شما میتوانید دریل بتن کن را به کار ببرید، به عبارتی می توان کار تخصصی دریل بتن کن رونیکس را در نصب تاسیسات دانست، برای مثال شما می توانید در سیم کشی و لوله کشی ساختمانها از این ابزار استفاده نمایید.
به طور کلی دریلهای بتن کن رونیکس سه عملکرد متفاوت می توانند داشته باشند كه عبارتند از:

  1. سوراخکاری: در این حالت که فقط حالت دورانی دستگاه فعال است و عملکردی مشابه دریل دارد.
  2. تخریب: در این حالت نیز دستگاه فقط برای عملکرد چکشی فعال میشود و برای انجام عملیاتهای تخریب به کار میرود.

سوراخکاری به همراه تخریب: عملکرد اصلی دستگاه که به منظور ایجاد حفرههای بزرگ در مواد مختلف، حالت دورانی به همراه حالت چکشی همزمان فعال میشود. 
خرید دریل بتن کن رونیکس میتواند بر اساس نوع کار، حجم کار، ظرفیت دستگاه، مدت زمانی که مورد استفاده قرار میگیرد و غیره انجام شود، در ادامه به انواع دسته بندیهای دریل بتن کن اشاره میکنیم تا متناسب با کار خود یک انتخاب عالی داشته باشید. 

 

خرید دریل بتن کن رونیکس

 

ویژگیهای دریل بتن کن رونیکس

دریلهای بتن کن رونیکس را میتوان بر اساس ویژگیهای آن دسته بندی کرد، از جمله ویژگی های مهم که در هنگام خرید دریل بتن کن رونیکس باید مورد توجه قرار دهید عبارتند از:

قدرت موتور

برای خرید دریل بتن کن رونیکس کافیست به کاتالوگ محصول نگاه کنید و مشخصه هایی نظیر ولتاژ، دور در دقیقه و ضربه در دقیقه را کنترل نمایید، هر چه ولتاژ دستگاه بیشتر باشد میتوان گفت توان دستگاه بیشتر است، همچنین معیارهای دور در دقیقه که همان تعداد چرخش موتور در هر دقیقه را نشان میدهد، توان دستگاه در سوراخکاری و معیار ضربه در دقیقه تعیین کننده توان دستگاه در ضربات چکشی برای عملیاتهای تخریب است که بیشتر بودن آن از قدرت بیشتر دستگاه نشأت میگیرد.

سه نظام یا مته گیر

دریلهای بتن کن رونیکس به سه نظامهای اتوماتیک از نوع SDS PLUS و SDS MAX مجهز هستند، شما با این مکانیزمها میتوانید به راحتی و با سرعت بالا اقدام به تعویض مته در دریلهای بتن کن کنید، سه نظام SDS PLUS یا سه نظام چهار شیار که از نوع فراوانتری هم هست نسبت به سه نظام  SDS MAX  قطر قلم و مته کوچکتری را پشتیبانی می کند و برای کارهای کوچک و سبک مورد استفاده قرار میگیرد

سایز مته یا قلم

عموما در مشخصات و عناوین دریل کنهای رونیکس اندازه مته و قدرت موتور را بیان میکنند، برای مثال یک بتن کن برقی 32 میلی متری 1500 وات رونیکس، دارای موتوری با توان 1500 وات و قابلیت اتصال مته ای به قطر 32 میلی متر است، هر چه سایز مته کوچکتر باشد برای کارهای سبکتر و هر قطر آن بزرگتر باشد برای کارهای سنگین تر به کار می رود.

وزن 

دریلهای بتن کن بر اساس اندازه موتور، باتری، قلم یا مته کاربردی و جنس بدنه می توانند وزن های مختلفی داشته باشند، اگر برای کارهای خانگی خود قصد خرید دریل بتن کن رونیکس کرده اید، دریلهای بتن کن سبک تر را بردارید تا کار برای شما راحت تر باشد.

 

قیمت دریل بتن کن رونیکس

قیمت دریل بتن کن رونیکس تا حد زیادی به توان موتور و نوع سه نظام به کار رفته در این دستگاه بستگی دارد، شما می توانید این دستگاه را با توان 800 وات، 850 وات، 1100 وات، 1200 وات، 1250 وات، 1500 وات، 1600 وات و 1700 وات خریداری کنید.
همچنین انواع دریل بتن کن رونیکس بر اساس مدل خود می توانند مته هایی با قطر 26، 28، 30، 32، 36، 40 و 50 میلیمتر را پشتیبانی کنند و این شما هستید که با توجه به نوع کار خود یکی از این مدلها را انتخاب میکنید، بدیهی است قیمت دریل بتن کن رونیکس برای موتورهای با توان بیشتر و سه نظامهای پنج شیار گرانتر است، تنوع مدل در این دستگاه دست شما را برای انتخابی بهتر باز می گذارد. 

 

قیمت دریل بتن کن رونیکس

 

خرید دریل بتن کن رونیکس

از مزیت هایی که دریلهای بتن کن رونیکس از آنها برخوردار هستند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی ارگونومیک
  • سیستم ضد لرزش دوبل
  • بلبرینگهای ضد غبار
  • اورینگهای مقاوم در برابر گرما
  • قطع کن اتوماتیک
  • دیمر تنظیم سرعت اپتیکال
  • داشتن قابلیت راستگرد و چپگرد 

شما میتوانید دریل بتن کن رونیکس را در وزنهای 3 تا 7 کیلوگرم و با جنس بدنه آلومینیوم و منیزیم ریخته گری خریداری نمایید، سایت رابین ابزار یک سایت فروش ابزار به صورت آنلاین است که می توانید مدلهای دریل بتن کن رونیکس را مشاهده و با اطلاع از قیمت، مشخصات و کاربری آن اقدام به خریدی ایمن و باصرفه کنید، با خرید دریل بتن کن رونیکس یک ابزار کاربردی، باکیفیت و بهروز در اختیار خواهید داشت.

نمایش بیشتر