021 - 66632000
رابین ابزار | فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ایران

رابین ابزار | فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ایران

جستجوی پیشرفته

خرید دریل مگنتی رونیکس | لیست قیمت دریل مگنتی رونیکس

دریل مگنتی رونیکس

دریل مگنتی ابزاری کاربردی برای سوراخ کردن فلزات است، شما میتوانید این دریلهای سبک و قابل حمل را هم در کارگاهها و هم محل نصب تجهیزات فلزی بکار ببرید، این ابزار این امکان را به شما میدهد که قطعات فلزی که قابل حمل نیستند را به راحتی سوراخکاری کند و از صرف هزینه و وقت زیاد نجات پیدا کنید.  

 

دریل مگنتی چیست و تفاوت های آن با دریل معمولی 

همانطور که از نام دریل مگنتی پیداست این دریل ترکیبی از ابزار برش و آهنربا است، به زبان ساده دریل مگنتی با بخش آهنربایی یا مغناطیسی خود به فلز مورد نظر میچسبد و سپس برشکاری انجام میشود، نحوه نصب دریل مگنتی این ابزار را بسیار انعطاف پذیر و کار با آن را راحت و به صرفه میکند زیرا شما میتوانید در هر جهتی این ابزار را روی کار قرار دهید، به صورت افقی، عمودی و حتی وارونه که این امکان را به شما میدهد تا در محل هایی با دسترسی سخت از این ابزار به راحتی استفاده کنید. 
علاوه بر این نحوه سوراخکاری توسط دریل مگنتی نیز با دریل معمولی متفاوت است، دریل مگنتی با متهای مخصوص به نام مته گردبر این امکان را فراهم میکند که فقط محیط سوراخ را برش دهد که این امر موجب افزایش سرعت کار و تولید ضایعات کمتر میشود، همچنین توان کمتری نیز برای برشکاری در شرایط مساوی با دریل معمولی نیاز دارد.

 

معرفی انواع دریل مگنت

دریلهای مگنتی با توجه به نوع ابزار برش، محل مورد استفاده و قطعاتی که نیاز به برش دارند، انواع متفاوتی داشته و برای اهداف مختلفی نیز استفاده میشوند، قبل از خرید دریل مگنتی رونیکس بهتر است انواع آن را به خوبی شناخته و مناسبترین ابزار را برای کار خود خریداری کنید.

دریل مگنتی سبک

دریلهای مگنتی سبک رونیکس را میتوانید به آسانی حمل کنید و در پروژه های ساختمانی، ساخت سازههای فلزی، سد سازی، پل سازی و غیره بکار ببرید، این نوع از دریل بیشترین کاربرد را در انواع دریل مگنتی دارد. 
دریل مگنتی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک
شما میتوانید برای افزایش سرعت عمل و کاهش عملکرد اپراتورها از دریل مگنتی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده کنید، صرفه جویی در وقت، هزینه، افزایش دقت و کاهش خطای انسانی از جمله مزیتهای استفاده از این نوع دریل مگنتی رونیکس است. 

 

قیمت دریل مگنتی رونیکس

 

دریل مگنتی پنوماتیک

موتور این دریل مگنتی از نوع پنوماتیک بوده و از یک آهنربای دائمی به عنوان پایه مگنت استفاده میشود و ایمنی بیشتری نسبت به سایر انواع دریلهای مگنتی دارد.

دریل مگنتی هیدرولیکی

اگر برای پروژه های زیر آب خود نیاز به یک دریل مگنتی دارید، پیشنهاد ما خرید دریل مگنتی هیدرولیکی رونیکس است، به دلیل شرایط خاص استفاده از این دریل مگنتی، قیمت این نوع بیشتر از سایر دریل های مگنتی است.
علاوه بر سوراخکاری، دریلهای مگنتی برای کارهای دیگری نظیر موارد زیر مورد استفاده قرار میگیرند:

  • عملیات فرزکاری
  • قلاویز زنی
  • خزینه زنی
  • برقوزنی

 

قطعات دریل مگنتی یا دریل مغناطیسی

اگر قصد خرید دریل مگنتی را دارید باید بدانید که دریل مگنتی دارای چهار بخش اصلی است و در این بخش به شرح مختصری از آنها میپردازیم تا در زمان خرید دچار سردرگمی نشوید. 

پایه مگنت

پایه مگنتی میتواند از نوع آهنربای مغناطیسی یا یک آهنربای دائمی باشد که این به نوع دریل مگنتی بستگی دارد، پایه مگنتی بخش مهمی از دریل مگنتی است که به واسطه آن قابلیت استفاده در مکانها و شرایط متفاوت فراهم می شود.

پایه دریل

پایه دریل مگنتی نیز یک عضو مهم در این ابزار به شمار می رود، این عضو که عموما به دلیل سبک بودن از جنس آلومینیوم ساخته می شود محل اتصال پایه مگنت، بدنه و موتور است و به عنوان دستگیره نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

موتور دریل مگنتی

موتور دریلهای مگنتی موجود در بازار یک نوع موتور DC است که معمولا بین 800 تا 2300 وات هستند، هر چه قطر مورد نظر شما برای سوراخکاری بیشتر باشد و به قدرت بیشتری نیاز داشته باشید باید دریل مگنتی شما موتور قویتری داشته باشد، موتورهای قویتر قیمت بالاتری نیز دارند پس در انتخاب دریل مگنتی خود و توان مورد نیاز کارتان دقت لازم را داشته باشید.  

سه نظام

سه نظام یا میله محور عضوی از دریل مگنتی است که مانند سایر دریلها وظیفه نگه داشتن ابزار برش را بر عهده دارد، برای کارهای صنعتی که نیاز به سرعت بالایی دارند میتوانید از دریلهای مگنتی با سه نظام اتوماتیک استفاده کنید.

 

خرید دریل مگنتی رونیکس

 

قیمت دریل مگنتی رونیکس

قیمت دریل مگنتی رونیکس به عوامل متعددی بستگی دارد که عبارتند از:

  • نوع دریل مگنتی
  • نوع پایه مگنت
  • نوع سه نظام
  • توان موتور

بر اساس آنچه گفته شد یک دریل مگنتی 2000 وات از نوع هیدرولیکی و با سه نظام اتوماتیک مطمئنتر از یک دریل مگنتی معمولی با توان موتور کمتر و سه نظام دستی گرانتر است، به طور کلی برای خرید دریل مگنتی در هر نوعی به دلیل مکانیزم بکار رفته در آنها باید هزینه بیشتری نسبت به سایر دریلها پرداخت کنید و می توان گفت که از ابزارهای گران صنعتی به شمار می روند.

 

خرید دریل مگنتی رونیکس

برای خرید دریل مگنتی رونیکس در انواع متفاوت میتوانید سایت رابین افزار را مشاهده کنید، قیمت و مشخصات انواع دریل مگنتی رونیکس را ببینید، با سایر برندهای دیگر مقایسه کنید و سپس تصمیم به خرید بگیرید، با خرید از سایت رابین افزار میتوانید هزینه ابزار خریداری شده را درب منزل پرداخت کنید و از شرکت تولیدکننده ضمانت نامه دریافت نمایید.
اگر برای خرید دریل مگنتی رونیکس سوال یا ابهامی دارید میتوانید با کارشناسان فروش رابین ابزار تماس بگیرید و از خرید یک ابزار با کیفیت جهانی مطمئن شوید.

نمایش بیشتر